piątek, 27 kwietnia 2012

Jest pieknie

Gdy wychodziłam ze szkoły i zaczęłam się rozglądać dookoła zobaczyłam to czego nie zauważałam przez ostatnie kilka dni. Dostrzegałam jaki świat jest piękny ! Jest pełno zieleni i drzew które kwitną. Są takie piękne i bosko pachną ! Mogłabym na nie patrzeć godzinami i się nimi zachwycać ... 
Wreszcie poprawił mi się humor i to nie z tego powodu ze jest wolne tylko z tego powodu że wszystko dokoła jest tak przepiękne w dodatku jest tak ciepło i przyjemnie że mogę się poczuć jak w cieple upalne letnie dni !  
Proszę niech ten dzień się nigdy nie skończy ... ♥

 

5 komentarzy:

  1. Zdjęcie piękne! Sama robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to ja jestem autorką zdjęcia!
    Ciesze się że się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia robisz. Ciepło jest,w oddali nawet czuć wakacje. Dziękuje za komentarzyk <3

    OdpowiedzUsuń

1.Dziękuje za każdy komentarz
2.Dodałeś komentarz na moim blogu to i ja odwdzięczę się i dodam na twoim.
3.Dziękuje za każdego obserwatora
4.Jeżeli zaobserwowałeś bloga napisz w komentarzu to i ja zaobserwuje twojego.
5.Zostaw adres swojego bloga to na pewno zajrzę