czwartek, 26 kwietnia 2012

One days

Dzisiejszy dzień można opisać jednym słowem - optymistyczny. To wcale nie znaczy że mam dziś taki humor. Ten dzień zaliczam do optymistycznych ze względu tego ze dzisiejszy dzień w szkole był całkiem pozytywny.  Wiecie miłe przerwy spędzone z przyjaciółką i luźne lekcje. Można doliczyć do tego że nauczyłam się nowego triku na drabinkach - złapania się nogami drabinki i puszczenie rąk w dół tak aby dotknęły ziemi. Mówię wam super uczucie tak jakby cały świat stanął do góry nogami !
Drug połowa dni nie była tak kolorowa jak pierwsza. Pomimo tego że powinno być na odwrót. W domu się koszmarnie nudziłam chodziłam z kąta na kąt i nie wiedziałam co ze sobą zrobić. Internet jest tak wolny że strona startowa ledwie się załącza !
I tak z nudów postanowiłam że ten tydzień wolnego który nadchodzi juz jutro po południu spędzę nad pracą nad czymś przyjemnym. I doszłam do winsoku ( kolejnego) że zajmę się rysowaniem i fotografią. Może moje zdjęcia czy rysunki nie będą cudne ale może ładne ...
Wiecie zawsze można spróbować !
A wam jak minął dzisiejszy dzień ? 

3 komentarze:

  1. Dzisiaj do szkoły i już wolne. Można odpocząć. Myśle że powrót do starego hobby dobrze ci zrobi. U mnie było hm...słonecznie. Tylko 5h w szkole,teraz tylko na tarasie pisze wiersz i wcinam orzeszki ziemne.Podsumowanie,pełen chilout. Dziękuje za komentarzyk <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że już wolne ... Nareszcie można będzie odpocząć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyna Szatana29 kwietnia 2012 09:44

    Mój dzisiejszy dzień był bardzo optymistyczny!
    Ciesze się że już wolne <3

    OdpowiedzUsuń

1.Dziękuje za każdy komentarz
2.Dodałeś komentarz na moim blogu to i ja odwdzięczę się i dodam na twoim.
3.Dziękuje za każdego obserwatora
4.Jeżeli zaobserwowałeś bloga napisz w komentarzu to i ja zaobserwuje twojego.
5.Zostaw adres swojego bloga to na pewno zajrzę