sobota, 14 lipca 2012

Informacyjnie

Przed wyjazdem postanowiłam zaplanować posty na moją nieobecność. Postanowiłam że posty będą dodane w poniedziałki środy piątki i niedziele. Chciałabym opisać a tych postach swojej przeżycia z wyjazdu lecz nie wiem co będzie się działo więc uważam że posty będą o takiej samej tematyce co przed wyjazdem a po moim powrocie wszystko opisze co i jak się działo. To na tyle czyli post z serii przemyślenia przewiduje na jutro. Przepraszam że nie będę odpisywać na komentarze ale nie mam jak. I jeszcze raz na końcu mówię wszystkie posty podczas mojej nieobecności są zaplanowane !

6 komentarzy:

  1. już nie mogę odczekać się jutrzejszego postu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym poczytać te posty, ale jutro wyjeżdżam ;x
    Na pewno przeczytam je po przyjeździe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na twoje zaplanowane posty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog:) jak zaobserwujesz to się zrewanżuję!

    OdpowiedzUsuń

1.Dziękuje za każdy komentarz
2.Dodałeś komentarz na moim blogu to i ja odwdzięczę się i dodam na twoim.
3.Dziękuje za każdego obserwatora
4.Jeżeli zaobserwowałeś bloga napisz w komentarzu to i ja zaobserwuje twojego.
5.Zostaw adres swojego bloga to na pewno zajrzę