poniedziałek, 14 maja 2012

Dobrze ze marzenia nie są karalne

Dziś w szkole rozmawiałam z przyjaciółkami o planach na przyszłość. Każda z nas ma zamiar zostać kimś sławnym. I tak sobie myślałyśmy co by tu zrobić żeby to nasze marzenie ziścić. I wpadłyśmy na pomysł stworzenia grupy tanecznej ale ten pomysł po 5 minutach nam się odwidział gdyż mało się słyszy o grupach tanecznych ale za to więcej o muzykach. Więc postanowiłyśmy założyć zespół muzyczny ! Tylko był jeden problem - żadna z nas nie gra na żadnym instrumencie, ale za to potrafi śpiewać. Może i nasz wokal nie jest cudny ale razem świetnie brzmi. Mieszanka reggae rocku i rapu. Wiem to może brzmieć jak jedno wielkie nie szczęście ale moim zdaniem całkiem dobrze razem wypadamy. Zrobiłyśmy sobie nawet mało próbę na przerwie obiadowej. Cudnie brzmiało w naszych ustach piosenka Anioły. Początek zaśpiewałam ja wiec był w stylu reggae później nastąpił rap a an końcu rock a refreny brzmiały po prostu jak jedno wielkie nie szczęście !  Jak poćwiczymy to może się udać. I nawet mam pomysł na wypromowanie zespołu jakim jest casting do czwartej edycji Must Be the Music. Najbliższy casting w naszej okolicy jest 9 czerwca wiec mamy czas na próby. Pierwsza profesjonalna jutro. Trzymajcie za nas kciuki choć wątpię ze to może się udać bo nigdy nie słyszałam o trzynastolatkach które wydały płytę Hehe




Co ja mam ostatnio z tym reggae ? Ech ... 


6 komentarzy:

  1. Świetnym blog.
    Podoba mi się tu.
    Anioły-lubię tą piosenkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, świetny pomysł :D! Zadziwiasz mnie twoim optymizmem i wiarą we własne możliwości!:) Oby tak dalej ^^

    + Dzięki wielkie za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha, no i trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje dobrze ze marzenia nie są karalne ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jee ja słyszałam dance-pop, rock-rap ale + regge jeszcze nigdy. Nie sądzę żeby było koszmarnie. Każda z was coś sobą przedstawia. Powodzenia :**. Nie znam dużo osób, które były młodsze niż 14/15 ale takie są i są do dziś sławne :* np: Koreańska piosenkarka BoA (choć ja osobiście średnio ją lubię nudzi się szybko jej muzyka) Oto dowód namber łan XD : http://ayumi-cute-japan.bloog.pl/id,6366623,title,BoA-Kwon,index.html

    OdpowiedzUsuń

1.Dziękuje za każdy komentarz
2.Dodałeś komentarz na moim blogu to i ja odwdzięczę się i dodam na twoim.
3.Dziękuje za każdego obserwatora
4.Jeżeli zaobserwowałeś bloga napisz w komentarzu to i ja zaobserwuje twojego.
5.Zostaw adres swojego bloga to na pewno zajrzę