niedziela, 27 maja 2012

Okultyzm

Ostatnio to znaczy dziś spędziłam dużo godzin na oglądaniu Niekrytego Krytyka więc mam bardzo dobry humor. I tak oglądając te odcinki tego Krytyka trafiłam na coś takiego jak"Okultyzm" 
Ze śmiechu nie mogłam wytrzymać, ale oglądając tak sobie kolejny i kolejny raz ten filmik zaczęłam się zastanawiać że ten ksiądz faktycznie miał racje. Osoba która oglądała Gwiezdne Wojny i czytała Harre'go Pottera zeszła na złą drogę, jest satanistą. O Boże, przecież ja kilka krotnie oglądam Gwiezdne Wojny oraz kilka razy czytałam oraz oglądałam Pottera ! Jestem satanistką, nawet taką już dobrze wykształconą. Jestem satanistką odpieram pokemony ! Niech mnie diabli wezmą ! To wszystko przez was drodzy rodzice ! Kto mi pozwolił to oglądać i czytać ? 
Chyba zostanę Emo. Bo przecież Emo nie ćpają, nie podcinają sobie zył i innych rzeczy sobie nie robią tylko mówią ze są nie zrozumiali i tyle. To chyba najlepsze rozwiązanie, ten pan nie będzie się miał czego przyczepić. Chociaż nie Emo odpada, ja myślę tylko pozytywnie więc nie nie nie ... ! 
Wiecie co ten człowiek jednak nie miał racji. Po prostu nie wiedział co mówi ! Jak Gwiezdne Wojny mogą zaszkodzić ? Nie mogą zaszkodzić ! To takie proste ... 
Zaraz zawału dostanę ! Przestaje tego słuchac bo bedzie trzeba dzwonic po karetkę. Kończę ten post i wracam do oglądania Gwiezdnych Wojen ! 



Tak w razie czego to ten wpis powstał na bazie dowcipu. Więc co tu na górze napisałam nie bierzcie na serio ! 

3 komentarze:

  1. Ja mam takie same zdanie na ten temat jak ty. Ten ksiądz trochę przesadził, ale kazanie było fajne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ksiądz to sam nie wie co mówi chyba hehe;p A niekrytego po prostu ubóstwiam! Heh jego teksty są mega; dd

    A twój blog też straszanie fajny.. jaram się; dd

    I zapraszam do mnie; ) Mam nadzieję, że zajrzysz.
    http://amomenttolovelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie bardzo przepadam za gwiezdnymi wojnami ale mam zamiar przeczytać harrego pottera :) więc chyba też zostanę satanistką ;p heu, mam nadzieje ze wartooo. ;3

    OdpowiedzUsuń

1.Dziękuje za każdy komentarz
2.Dodałeś komentarz na moim blogu to i ja odwdzięczę się i dodam na twoim.
3.Dziękuje za każdego obserwatora
4.Jeżeli zaobserwowałeś bloga napisz w komentarzu to i ja zaobserwuje twojego.
5.Zostaw adres swojego bloga to na pewno zajrzę