sobota, 5 maja 2012

Don't worry be happy

Wiecie co wam powiem? Jestem szczęśliwa. Na prawdę. Mimo tego, że mam powody, żeby narzekać na pewne rzeczy. Jest na prawdę dobrze.
Wszystko wydaje się takie kolorowe i pozytywne. Nie wiem czyja to zasługa ?! Może to zasługa nadmiernego oglądania komedii i kabaretów a może przyjaciółki. Zdania są podzielone ! Jedyne czym się martwię to tym, że niedługo będzie trzeba iść do szkoły i znowu zaczną się przygotowania do kartkówek spr. i innych rzeczy związanych ze szkołą - po ludzko mówiąc takich pierdółek uczniom niepotrzebnym. Ale tak po za tym to pozytywnie ... Kamil wygrał bitwę więc jest zaczepiście i już mi więcej do szczęścia nie potrzeba, nie licząc głównej wygranej w Lotto ! Ale i tak jest dobrze ! 
Wszytskim wam życze takiego stanu w jakim jestem ja ! Jestem po prostu szczęśliwa  ♡




Więc nie martw się i bądź szczęśliwy ! 

8 komentarzy:

  1. Tak teraz ,mnóstwo sprawdzianów i kartkówek
    ]fajnie masz ze pomimo wielu przeciwności jestes szczesliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci szczęścia! Też bardzo się cieszę, że Kamil wygrał bitwę! Jestem tak jak ty wniebowzięta! Hi,Hi. Zapraszam na kolejny rozdział: http://line-of-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko jest powiedzieć/napisać że jest się szczęśliwym. Czasem po prostu wszystko jest tak nie po naszej myśli że jesteśmy smutni ;c Cieszę się że jesteś szczęśliwa :)

    PS KOCHAM BEDNARKA ♥ Był najlepszy, nie dziwię się że wygrał <3333

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie jestem w takim stanie. :c Szkoła to wszystko psuje. Hmm, fajny blog. Weszłam tutaj, ponieważ na zapytaj napisałaś komuś, że czekasz na rewanż. Liczę, że i u mnie się zrewanżujesz. notodrummerz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś otagowana zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam sie z ostatnim zdaniem !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog :)
    Dziękuje za kom.

    OdpowiedzUsuń

1.Dziękuje za każdy komentarz
2.Dodałeś komentarz na moim blogu to i ja odwdzięczę się i dodam na twoim.
3.Dziękuje za każdego obserwatora
4.Jeżeli zaobserwowałeś bloga napisz w komentarzu to i ja zaobserwuje twojego.
5.Zostaw adres swojego bloga to na pewno zajrzę