sobota, 12 maja 2012

Za szybko ...

Zupełnie nie wiem o czym napisać. Weekend tka szybko mija wczoraj cieszyłam się z piątku a tu już koniec soboty. Dlaczego szkolne pięć dni muszą się tak dłużyć a piękne weekendy tak szybko mijać ? Ten stan dzisiejszego dnia można nazywać przekleństwem. Postępowałam jak maszyna. Byłam taka nijaka i może przez to mi minął tak szybko i zarazem źle. Przynajmniej ukojenie chwilowe znalazłam w muzyce. Jest jak narkotyk i zarazem działa jak narkotyk. Daje nam ukojenie na chwilę ( ale za to jakie ) i doprowadza do tego że chcemy więcej i więcej że nie możemy przestać jej słuchać i bez niej żyć. Jest dla nas jak kochanka Marihuana dla szatana. Udało mi się to określenie muszę przyznać. Może zacznę tworzyć teksty ...


10 komentarzy:

  1. masz racje weekend mija szybko a szkolne dni sie duża i niestety nic na to nie poradzimy

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham weekend
    Jestem za tym żeby weekend trwał 5 dni a szkoła 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Weekend zawsze szybko mija! Byle do wakacji. ^^
    zapraszam. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgodzę się z tobą. Muzyka jest jak narkotyk ale raczej nie daje ukojenia na chwile,można jej słuchać godzinami aczkolwiek zależy to od nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hhha porównanie bomba :) Jejcia też tak mam - muza na weekend i extra humor a nagle ... szkoła i bach!

    OdpowiedzUsuń
  7. jej ja też nienawidzę tego uczucia :D
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świat jest da ans za szybki a my za wolni dla świata !

    OdpowiedzUsuń

1.Dziękuje za każdy komentarz
2.Dodałeś komentarz na moim blogu to i ja odwdzięczę się i dodam na twoim.
3.Dziękuje za każdego obserwatora
4.Jeżeli zaobserwowałeś bloga napisz w komentarzu to i ja zaobserwuje twojego.
5.Zostaw adres swojego bloga to na pewno zajrzę